You are here
Home > Inspiracje > Dom i ogród > Akcja edukacyjna: Wiosenne nabłyszczanie

Akcja edukacyjna: Wiosenne nabłyszczanie

Firma Lakma, czołowy producent chemii gospodarczej, planuje wiosną tego roku przeprowadzić wśród klientów akcję edukacyjno-informacyjną. Od kwietnia do każdej butelki Sidoluxu – środka do nabłyszczania podłóg – będzie dodawany płyn Cleanlux oraz książeczka informująca o właściwym nabłyszczaniu i zmywaniu podłóg.

Mimo dużej popularności środków do nabłyszczania podłóg, wielu klientów w dalszym ciągu korzysta z nich w niewłaściwy sposób. – Najczęstszy błąd to polerowanie powierzchni po naniesieniu środka do nabłyszczania. Duża część osób wciera środek w powierzchnię, podczas gdy powinno się go delikatnie rozprowadzić po podłodze i poczekać do całkowitego wyschnięcia – mówi Agnieszka Barańska, product manager z firmy Lakma. Innym często popełnianym błędem jest, jak się okazuje, niestosowanie zmywacza do nowych i nabłyszczonych powierzchni. – Aby położyć nową warstwę nabłyszczającą, należy zmyć poprzednie warstwy za pomocą specjalnego zmywacza do powłok nabłyszczonych. Tylko wtedy uzyskamy jednorodną strukturę i wysoki połysk. Nasi klienci często tego nie wiedzą, co nie pozwala im uzyskać satysfakcjonującego efektu – dodaje Pani Agnieszka.

Akcja edukacyjna: Wiosenne nabłyszczanie

Są to powody, dla których producent marki Sidolux postanowił przeprowadzić akcję edukacyjną. W jej ramach od kwietnia do każdej butelki środka do nabłyszczania podłóg będzie dodawana specjalna książeczka edukacyjna, zawierająca instrukcję jak prawidłowo korzystać z nabłyszczaczy. Dołączona będzie także butelka Cleanluxu o pojemności 250 ml – środka do zmywania powłok nabłyszczonych. Dzięki temu klienci będą mogli od razu przetestować zaprezentowane w książeczce sposoby oraz dowiedzieć się więcej na temat samych produktów oraz ich właściwości.

Akcja będzie trwała do końca maja.

Udostępnij lub polub post:

Dodaj komentarz

Top