Firma Good Food S.A., uhonorowana ostatnio prestiżowymi nagrodami konsumenckimi, kontynuuje dobrą passę i zmienia design opakowań oraz logo.
Spółka spod Poznania jest na polskim rynku prekursorem produkcji wafli ryżowych, działa od blisko 20 lat, poszerzając z roku na rok grupę miłośników zdrowego stylu odżywiania, świadomie sięgających po naturalne, świeże i smaczne dietetyczne przekąski.
Ważna zmiana
Jesteśmy wierni tradycji naszej firmy, wzbogacamy ciągle ofertę i przede wszystkim staramy się spełniać oczekiwania konsumentów – mówi Jarosław Lis, Marketing Manager z Good Food S.A.
Dlatego tak ważne było dla nas wprowadzenie nowych opakowań, uwzględniających wygodę odbiorców naszych produktów. Opakowania ośmiu podstawowych rodzajów wafli są bardziej czytelne, mają lepiej widoczne oznakowanie, wskazujące na najbardziej wartościowe cechy produktu. Mamy nadzieję, że nowe opakowania będą zwracać uwagę konsumentów, zapadną im w pamięć, staną się rozpoznawalne i podkreślą doskonałą jakość naszych wafli – dodaje przedstawiciel Good Food.
Nowe opakowania, nowe logo
Nowy wygląd zyskały opakowania wafli ryżowych Naturalnych, z Kukurydzą, z Solą morską, z Musli, ze Słonecznikiem, z Soją, z Orkiszem i Wieloziarniste.
Istotną zmianą widoczną na nowych opakowaniach jest też zastąpienie nowym znakiem dotychczasowego logotypu firmy.
Chcemy być postrzegani jako pionier, który wprowadził na rynek nowy, zdrowy trend w odżywianiu, ale jednocześnie komunikujemy, że zmieniamy się, by sprostać wymaganiom konsumentów. Zarówno tych, którzy nas znają i cenią, jak i tych, których chcemy do siebie przekonać – podsumowuje Jarosław Lis.