You are here
Home > Inspiracje > Kuchnia > Nowe herbaty aromatyzowane Dilmah

Nowe herbaty aromatyzowane Dilmah

Marka Dilmah przygotowała dla miłośników herbaty wiosenną niespodziankę. Już w maju pojawi się w sklepach wzbogacona o nowe smaki linia 24 aromatyzowanych herbat. W kolekcji znajdą się m.in. takie nowe herbaty jak Peach & Lychee, Toffee Banana, Pear & Orange, Cherry & Almond i Apple Cinnamon Vanilla. Opakowania herbat aromatyzowanych zyskają jednocześnie nową szatę graficzną łączącą czarne tło z kolorowymi zdjęciami owoców i przypraw korzennych. Każde opakowanie zawierało będzie 20 torebek herbaty z zawieszką.


Wprowadzeniu na rynek nowych herbat towarzyszyć będzie inauguracja projektu Kreacje Smaku opracowanego i realizowanego wspólnie ze słynną projektantką mody Ewą Minge. Jego pierwsza odsłona to trwający do sierpnia konkurs konsumencki, w którym główną nagrodą będzie kreacja autorstwa Ewy Minge.

Wiosenna kolekcja Dilmah zawiera klasyczne, dobrze już znane i popularne aromaty, takie jak cytryna, truskawka czy wanilia. Wzbogacona została jednak o  nowe pyszne smaki. „Polecam chociażby herbaty Toffee Banana, Pear&Orange czy też Mango Strawberry – wszystkie one zaskoczą miłośników herbaty oryginalnym smakiem i znakomicie sprawdzą się w postaci naturalnej herbaty mrożonej” – mówi Merrill J. Fernando, założyciel Dilmah i autor wszystkich herbat tej cejlońskiej marki.

„Wprowadzenie nowych smaków herbat jest odpowiedzią Dilmah na  zmieniające się gusty klientów. Cieszy nas, że wielu spośród nich coraz częściej poszukuje  niebanalnych połączeń smaków i  aromatów – dla nas to prawdziwa pasja. Mamy nadzieję, że nasze nowe propozycje będą dla miłośników herbat nie tylko źródłem nieznanych dotąd doznań smakowych, ale także inspiracją do tworzenia ciekawych kompozycji z lekkimi daniami kuchni wiosenno-letniej.”  – mówi Tomasz Witomski, prezes Zarządu Gourmet Foods.

Wśród nowości znajdują się aromaty Peach & Lychee (brzoskwinia i liczi), Toffee Banana (toffi z bananem), Pomegranate Passion Fruit & Honey Suckle (granat z passiflorą i wiciokrzewem), Pear & Orange (gruszka i pomarańcza), Cherry & Almond (wiśnia z migdałem), Mango Strawberry (mango i truskawka), Apple Cinnamon Vanilla (jabłko z cynamonem i wanilią), Ginger & Honey (imbir z miodem). W skład kolekcji wchodzą ponadto smaki znane już i cenione na rynku: Apple (jabłko), Blackcurrant (czarna porzeczka), Blueberry & Vanilla (jagoda z wanilią), Caramel (karmel), Cinnamon (cynamon), Earl Grey, Lemon (cytryna), Lemon & Lime (cytryna z limonką), Lychee (liczi), Mandarin (mandarynka), Mint (mięta), Orange & Ginger (pomarańcza z imbirem), Raspberry (malina), Strawberry (truskawka), Vanilla (wanilia) oraz Peach (brzoskwinia). Nowe herbaty dostępne będą w opakowaniach 30 gramowych zawierających 20 torebek z zawieszką.

Herbaty aromatyzowane Dilmah od maja br. zmienią również swoje dotychczasowe opakowania. Umieszczone na eleganckim czarnym tle zdjęcia owoców i przypraw korzennych sprawią, że opakowania będą łatwiejsze do odnalezienia na sklepowych półkach. 

Herbaty aromatyzowane Dilmah obecne są na polskim rynku już od 20 lat. W tym czasie ich asortyment systematycznie zwiększał się, osiągając imponującą liczbę ponad 20 herbat o niezwykle różnorodnym charakterze. Swoją popularność zawdzięczają przede wszystkim najwyższej jakości świeżej herbacie wykorzystanej do ich produkcji, a także doskonale wyważonym aromatom – wyczuwalnym, ale niedominującym.

Premierze wiosennej kolekcji herbat towarzyszyć będzie inauguracja projektu Kreacje Smaku opracowanego i realizowanego wspólnie ze słynną projektantką mody Ewą Minge.

Jego pierwszą odsłoną będzie trwający od kwietnia do sierpnia konkurs konsumencki. W opakowaniach herbat aromatyzowanych Dilmah umieszczone zostaną pojedyncze szkice kreacji damskich autorstwa Ewy Minge, które jednocześnie będą kuponami konkursowymi. Zadaniem uczestników konkursu będzie zebranie trzech szkiców z trzech różnych opakowań nowej kolekcji herbat, dokończenie ich poprzez wypełnienie kolorami i wzorami stanowiącymi wyobrażenie smaku i aromatu herbat w taki sposób, aby powstały gotowe projekty. Nagrodą w konkursie będzie kreacja uszyta na miarę laureatki według jej rysunku.

Druga część projektu Kreacje Smaku się zostanie zaprezentowana podczas październikowych Dni Herbaty 2010.

Udostępnij lub polub post:

Dodaj komentarz

Top