You are here
Home > Inspiracje > Ciekawostki > Supermarkety „Piotr i Paweł” wprowadzają własne produkty do sprzedaży

Supermarkety „Piotr i Paweł” wprowadzają własne produkty do sprzedaży

„Piotr i Paweł” proponuje własną linię produktów, których najważniejszą wartością jest JAKOŚĆ, dlatego seria tych produktów nazwana została „KOLEKCJĄ”, czyli zbiorem artykułów zgromadzonych ze względu na ich wyjątkową wartość. W tym przypadku wartością jest najwyższa JAKOŚĆ produktów gwarantowana przez supermarkety „Piotr i Paweł”. Nie przypadkowo zatem hasłem, jakie zostało przyjęte dla działań marki „Piotr i Paweł” jest: Zawsze jakość „Piotr i Paweł”.

Supermarkety "Piotr i Paweł" wprowadzają własne produkty do sprzedaży NOWA KOLEKCJA marki „Piotr i Paweł” składa się ze specjalnie dobranych produktów, których opakowanie charakteryzuje się prostą elegancją a dominujący kolor brązowy dopełnia tę formę wraz z nowoczesną grafiką i liternictwem, które dostarcza jasnej informacji o rodzaju produktu. Całość sprawia, iż asortyment z NOWEJ KOLEKCJI marki „Piotr i Paweł” jest łatwo rozpoznawalny i pozwala na szybkie odnalezienie go na półce.

Produkty KOLEKCJI marki „Piotr i Paweł”.
Już w sklepach:

  • sałatki o specjalnie opracowanych recepturach a w tym majonezowe jarzynowa, jajeczna, porowa, hawajska, z tuńczykiem, ze śledziem a także zestawy sałatkowe grecka, z mozzarellą, z serem wędzonym, z tuńczykiem,
  • pizze z kategorii produktów świeżych – 4 sery, capricciosa, z salami, wegetariańska,
  • sery smażone z kminkiem oraz bez kminku, idealne wprost na kanapki,
  • wybór pierogów gotowych wprost do odgrzania – ruskie, z mięsem, z kapustą i grzybami, z serem,
  • jak domowe pyzy drożdżowe, 10 sztuk w opakowaniu.

Już wkrótce w sklepach:

  • selekcja jajek z chowu ściółkowego, z wolnego wybiegu, od kury zielononóżki, jajka XL, L10 i L20,
  • dwa rodzaje soków bezpośrednio wyciśniętych z owoców – sok bezpośredni pomarańczowy i jabłkowy.
     
Udostępnij lub polub post:

Dodaj komentarz

Top