You are here
Home > Inspiracje > Podróże > Triada wyróżniona Godłem Jakości Obsługi 2010

Triada wyróżniona Godłem Jakości Obsługi 2010

Biuro podróży Triada zostało uhonorowane Godłem Jakości Obsługi 2010 i tym samym znalazło się wśród TOP 100 firm w Polsce najbardziej przyjaznych i godnych zaufania. Tegoroczne wyniki największego w Polsce badania jakości obsługi obejmowały 200 branż.

Triada wyróżniona Godłem Jakości Obsługi 2010Portal społecznościowy jakosobslugi.pl – opierając się na codziennych opiniach swoich 2 mln użytkowników – opublikował ranking 100 firm cieszących się największym zaufaniem i uznaniem klientów w 2010 roku. Ranking ten obejmuje wyłonione spośród 200 branż firmy, które oceniane są jako najbardziej przyjazne klientom, prezentujące najwyższe standardy jakości obsługi zarówno w swoich branżach, jak i na tle ogólnopolskiego wskaźnika jakości obsługi. Triada w tym badaniu została uhonorowana certyfikatem „Godło jakości obsługi 2010” w kategorii: biura podróży. Warto podkreślić, że firmy same nie mogą zgłosić swojego udziału w zestawieniu, zgłaszają je wyłącznie konsumenci.

Nieprzerwanie udoskonalamy naszą ofertę tak, by nasz klient był w pełni zadowolony z naszych wycieczek – Piotr Zawistowski prezes biura podróży Triada – Ten certyfikat utwierdza nas w przekonaniu że nasza codzienna praca zmierza w dobrym kierunku i jest doceniana przez naszych klientów.

Portal jakoscobslugi.pl publikuje raporty „Top 100 Najprzyjaźniejszych firm w Polsce” od 2008 roku. Na bazie opinii wyrażanych codziennie przez użytkowników portal publikuje coroczny raport na temat 100 najbardziej przyjaznych firm dla konsumenta. Konsumenci przy ocenianiu danej firmy biorą pod uwagę: fachowość i uprzejmość, schludny wygląd personelu, optymalna organizację pracy, czytelne regulaminy promocji, modną estetykę sklepów i placówek firm, a także stosunek jakości do ceny.

Udostępnij lub polub post:

Dodaj komentarz

Top