You are here
Home > Moda > „Zielona szafa” czyli eko-moda w KP

„Zielona szafa” czyli eko-moda w KP

Oryginalne ciuchy i niebanalne dodatki. Porady stylistek i wizażystek. Fryzjer, brafitter i profesjonalny fotograf! A wszystko okraszone eko-ideą – tak właśnie wyglądała siódma edycja Kompanijnej „Zielonej szafy” – czyli imprezy promującej recykling ubrań.

„Byłam na każdej Zielonej Szafie i muszę stwierdzić, że to się po prostu opłaca. Za każdym razem przynosiłam do domu kilka lub kilkanaście ciuchów, torebek i dodatków. Ostatnio upolowałam między innymi 3 jedwabne bluzki i świetną torebkę. Wydałam na to… zero złotych! A przy okazji oczywiście pozbyłam się kilku rzeczy, które już mi się znudziły. – powiedziała po „Zielonej szafie” pracująca w Browarze Poznań Monika Dymek.

Zielony bilans w KP
Cztery spotkania w Poznaniu, jedno w Warszawie i dwa w Tychach to dotychczasowy bilans Kompanijnej „Zielonej szafy”. Czwartkowe spotkanie (08.04.2010) odbyło się w stolicy Wielkopolski w Centrum Wycieczkowym Lecha. Na imprezę pod szyldem mody i ekologii  tradycyjnie już zaproszono pracujące w KP Panie i ich koleżanki. Event poprowadziła znana poznańska stylistka Aga Baumann a muzyczne brzmienie zapewniła nam DJ Joana.

Idea „Zielonej szafy”
Jak zwykle biletem wstępu na "Zieloną szafę" było przyniesienie minimum jednego ciucha na wymianę. Ubrania i dodatki trafiały do wspólnej puli, a potem następował modowy zawrót głowy, mierzenie, polowanie… W tej szafie każda uczestniczka zabawy znalazła coś dla siebie.

„Emocje jak na prawdziwych zakupach, a przy tym zero wyrzutów sumienia z wydanych pieniędzy!”- tak zieloną szafę podsumowuje Karolina Duda z działu marketingu KP.

Każda „Zielona szafa” to także okazja do skorzystania z rad profesjonalnych stylistek i wizażystek odnośnie doboru właściwego stroju, gamy kolorystycznej czy makijażu. Tym razem Panie miały także szansę spotkania się z brafitterem i stylistą fryzur oraz skorzystania z porad: jak skomponować własną szafę oraz jak z 10 rzeczy zrobić 100 kompozycji.
Nie zabrakło także fotografów, u których można było wykonać profesjonalną sesję zdjęciową – oczywiście w nowo upolowanych ciuchach.

„Jestem fanką wszelkich ekologicznych pomysłów, sama bardzo do ekologii namawiam i lubię jak ludzie poświęcając swój cenny czas angażują się w inicjatywy nie tylko dla siebie. Drugi cel „zielonej szafy” , a mianowicie charytatywny, jest mi tym bardziej bliski.- wyznaje uczestniczka eko-imprezy – pracująca w dziale prawnym Kasia Sudoł i dodaje – „Zielona szafa” jest więc stworzona dla mnie!!!”

Zgodnie z założeniami „Zielonej szafy” – żadna rzecz nie może się zmarnować, każda musi trafić do drugiego obiegu. Dlatego pula pozostałych po imprezie rzeczy trafiła do Fundacji Pomocy Samotnej Matce w Poznaniu.

Kompania „Zgrana z naturą”
Zgodnie z główną ideą Kompanii Piwowarskiej "myśl globalnie, działaj lokalnie" nawet drobne przejawy zachowań proekologicznych mogą mieć pozytywny wpływ na świat, który nas otacza. Kompania Piwowarska od ponad trzech lat zaangażowana jest w kompleksowy projekt ekologiczny dla pracowników pod nazwą "Zgrani z naturą". Jednym z jego elementów są właśnie skierowane do kobiet imprezy z cyklu Zielona Szafa. Kompania Piwowarska ma nadzieję, że ubraniowe szaleństwo przyczyni się do rozpropagowania ekopozytywnej idei.

„Kompania Piwowarska od lat konsekwentnie angażuje się w ochronę środowiska. W kwietniu 2007 roku uruchomiła nowatorski w skali kraju program edukacji ekologicznej wśród pracowników – „Zgrani z naturą”. Przez zabawę i edukację podnosi on świadomość związaną z dbałością o środowisko naturalne. Ambicją „Zgranych z naturą” jest nadanie ekologii ludzkiej twarzy. Program wykorzystuje elementy humoru i zaskoczenia, a wspierają go autorytety z dziedziny recyklingu, ochrony przyrody i środowiska. Ma on nakłonić pracowników i ich rodziny do zmniejszania ilości wytwarzanych odpadów i świadomej ich segregacji, oszczędzania wody, energii elektrycznej czy energii cieplnej nie tylko w miejscu pracy ale i na gruncie prywatnym. Każdy, kto bierze w nim udział, przekonuje się, że kiedy dba o środowisko, w ostatecznym rozrachunku dba o poprawę jakości własnego życia.” – powiedziała Katarzyna Wilczewska kierownik ds. public affairs z Kompanii Piwowarskiej

Udostępnij lub polub post:

Dodaj komentarz

Top