You are here
Home > Inspiracje > Ciekawostki > Czego pragną kobiety?

Czego pragną kobiety?

Każdy facet uważa, że ma własną receptę na zaimponowanie kobietom. W arsenale sposobów na zdobycie względów płci pięknej znajdują się zwykle wymyślne prezenty, komplementy, godziny spędzone na siłowni. Czy ktoś przypuszczałby, że dla kobiet najważniejszą męską cechą jest odpowiedzialność?

Jak wynika z Raportu  „Sztuka odpowiedzialności” przygotowanego na podstawie badań przeprowadzonych przez Instytut MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie ING Życie, odpowiedzialność jest najbardziej pożądaną przez kobiety cechą partnera. Panie cenią też jak szczerość, inteligencję i poczucie humoru. Z czym więc płci pięknej kojarzy się ta najważniejsza cecha? Przede wszystkim z dbaniem o dom i rodzinę – tak postrzega odpowiedzialność 32% respondentek. Z kolei 23% uczestniczek badania kojarzy tą cechę z odpowiedzialnością za siebie i swoje czyny. Przez odpowiedzialność kobiety rozumieją również ponoszenie konsekwencji swoich czynów, wyborów i decyzji.

Czego pragną kobiety?

Wszystko w męskich rekach

Raport „Sztuka odpowiedzialności” przedstawia również wiele innych ciekawych informacji na temat relacji damsko – męskich. Choć  kobiety i mężczyźni zgodnie deklarują równy podział obowiązków oraz wspólną odpowiedzialność za rodzinę – to dokładna analiza uzyskanych danych wskazuje, że w polskim społeczeństwie w rzeczywistości wciąż panuje dość tradycyjny podział obowiązków. Choć 76 % procent badanych uważa, że kobiety są odpowiedzialne za zarabianie pieniędzy w takim samym stopniu jak mężczyźni, to utrzymanie domu najczęściej jest w naszym kraju wciąż domeną mężczyzn. Według danych zawartych w raporcie to właśnie zapewnienie środków do życia swoim bliskim jest najważniejszym przejawem męskiej odpowiedzialności za rodzinę.

Czy wiemy jak być odpowiedzialnym finansowo?

Raport „Sztuka odpowiedzialności” pokazuje, że 83% Polaków uważa się za osoby odpowiedzialne finansowo. Jednak co piąta osoba w tym gronie nie potrafi wskazać na czym dokładnie  polega ta odpowiedzialność. Czy mężczyźni w rzeczywistości wiedzą jak mądrze zarządzać domowym budżetem i zapewnić swojej rodzinie stabilną finansowo przyszłość nawet w razie choroby i wypadku?

Polacy wciąż nie potrafią korzystać z istniejących możliwości zapewnienia bezpieczeństwa finansowego swoim bliskim – mówi Beata Zduńczyk-Skup, rzecznik prasowy ING Życie. – Problem ten dotyczy zarówno kobiet, jak i mężczyzn. Z naszych analiz wynika, że poświęcają oni zbyt mało uwagi trudnym tematom takim jak bezpieczeństwo oraz przyszłość ich bliskich. Dowodem jest fakt, że zaledwie co piąta osoba w naszym kraju ma indywidualne ubezpieczenie na życie, choć aż 82% naszego społeczeństwa uważa, że powinien je posiadać każdy odpowiedzialny człowiek. Polacy lekkomyślnie zakładają, że nieszczęścia nie spotkają ich bliskich.”

Informacje zawarte w raporcie sztuka odpowiedzialności wskazują, że istnieje prosta recepta, dzięki której mężczyźni mogą zaimponować kobiecie, a przy okazji zapewnić bezpieczeństwo całej rodzinie. Zamiast myśleć o zakupie kolejnego naszyjnika dla ukochanej warto pomyśleć nad jej bezpieczeństwem.

Informacje o badaniu:
Badanie prowadzone było etapowo. Najpierw prowadzone były pogłębione badania jakościowe (tzw. fokusy – FGI oraz wywiady indywidualne – IDI).W badaniu udział wzięli mieszkańcy trzech miast: Warszawy, Katowic i Radomia, w wieku 25-50 lat. Łącznie przeprowadzono 8 fokusów i 12 wywiadów indywidualnych. Następnie przeprowadzono sondaż telefoniczny na ogólnopolskiej próbie reprezentatywnej w wieku 25-50 lat, o liczebności 1000 osób. Termin realizacji: kwiecień 2010. Agencja realizująca badanie: Instytut MillwardBrown SMG/KRC.

Udostępnij lub polub post:

Dodaj komentarz

Czego pragną kobiety?

Każdy facet uważa, że ma własną receptę na zaimponowanie kobietom. W arsenale sposobów na zdobycie względów płci pięknej znajdują się zwykle wymyślne prezenty, komplementy, godziny spędzone na siłowni. Czy któryś z was przypuszczałby, że dla kobiet najważniejszą męską cechą jest odpowiedzialność?

Jak wynika z Raportu  „Sztuka odpowiedzialności” przygotowanego na podstawie badań przeprowadzonych przez Instytut MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie ING Życie, odpowiedzialność jest najbardziej pożądaną przez kobiety cechą partnera. Panie cenią też jak szczerość, inteligencję i poczucie humoru. Z czym więc płci pięknej kojarzy się ta najważniejsza cecha? Przede wszystkim z dbaniem o dom i rodzinę – tak postrzega odpowiedzialność 32% respondentek. Z kolei 23% uczestniczek badania kojarzy tą cechę z odpowiedzialnością za siebie i swoje czyny. Przez odpowiedzialność kobiety rozumieją również ponoszenie konsekwencji swoich czynów, wyborów i decyzji.

Czego pragną kobiety?

Wszystko w męskich rekach

Raport „Sztuka odpowiedzialności” przedstawia również wiele innych ciekawych informacji na temat relacji damsko – męskich. Choć  kobiety i mężczyźni zgodnie deklarują równy podział obowiązków oraz wspólną odpowiedzialność za rodzinę – to dokładna analiza uzyskanych danych wskazuje, że w polskim społeczeństwie w rzeczywistości wciąż panuje dość tradycyjny podział obowiązków. Choć 76 % procent badanych uważa, że kobiety są odpowiedzialne za zarabianie pieniędzy w takim samym stopniu jak mężczyźni, to utrzymanie domu najczęściej jest w naszym kraju wciąż domeną mężczyzn. Według danych zawartych w raporcie to właśnie zapewnienie środków do życia swoim bliskim jest najważniejszym przejawem męskiej odpowiedzialności za rodzinę.


Czy wiemy jak być odpowiedzialnym finansowo?

Raport „Sztuka odpowiedzialności” pokazuje, że 83% Polaków uważa się za osoby odpowiedzialne finansowo. Jednak co piąta osoba w tym gronie nie potrafi wskazać na czym dokładnie  polega ta odpowiedzialność. Czy mężczyźni w rzeczywistości wiedzą jak mądrze zarządzać domowym budżetem i zapewnić swojej rodzinie stabilną finansowo przyszłość nawet w razie choroby i wypadku?

Polacy wciąż nie potrafią korzystać z istniejących możliwości zapewnienia bezpieczeństwa finansowego swoim bliskim – mówi Beata Zduńczyk-Skup, rzecznik prasowy ING Życie. – Problem ten dotyczy zarówno kobiet, jak i mężczyzn. Z naszych analiz wynika, że poświęcają oni zbyt mało uwagi trudnym tematom takim jak bezpieczeństwo oraz przyszłość ich bliskich. Dowodem jest fakt, że zaledwie co piąta osoba w naszym kraju ma indywidualne ubezpieczenie na życie, choć aż 82% naszego społeczeństwa uważa, że powinien je posiadać każdy odpowiedzialny człowiek. Polacy lekkomyślnie zakładają, że nieszczęścia nie spotkają ich bliskich.”

Informacje zawarte w raporcie sztuka odpowiedzialności wskazują, że istnieje prosta recepta, dzięki której mężczyźni mogą zaimponować kobiecie, a przy okazji zapewnić bezpieczeństwo całej rodzinie. Zamiast myśleć o zakupie kolejnego naszyjnika dla ukochanej warto pomyśleć nad jej bezpieczeństwem.

Udostępnij lub polub post:

Dodaj komentarz

Top