You are here
Home > Inspiracje > Ciekawostki > Powodzianie znajdą wsparcie w Internecie

Powodzianie znajdą wsparcie w Internecie

Na stronie www.hdidlapowodzian.pl wszyscy poszkodowani w powodzi mogą uzyskać porady z zakresu prawa, ubezpieczeń oraz wsparcie psychologiczne. Strona działa na zasadzie platformy, która zrzesza instytucje pragnące nieść pomoc powodzianom, takie jak Polski Czerwony Krzyż czy Naczelna Rada Adwokacka.

Strona www.hdidlapowodzian.pl została stworzona z myślą o osobach poszkodowanych podczas ubiegłorocznej powodzi, w celu udostępnienia im w szybki i prosty sposób bezpłatnych porad ekspertów. Dzięki formularzowi kontaktowemu, który znajduje się na stronie w zakładce „Dyżury ekspertów”, każdy uzyska profesjonalną pomoc z zakresu zagadnień prawnych, ubezpieczeniowych czy psychologicznych. Wystarczy wybrać, z porad którego z ekspertów chcemy skorzystać oraz wypełnić formularz, wpisując swój adres mailowy i pytanie do eksperta.

Powodzianie znajdą wsparcie w Internecie

Porad prawnych udziela adw. Andrzej Majewski z kancelarii Consilium et Prudentia. Za konsultacje psychologiczne odpowiadają pracownicy Centrum Terapii i Interwencji Kryzysowej w Warszawie, a w kwestiach związanych z ubezpieczeniami doradzają specjaliści z Zespołu Ekspertów towarzystwa ubezpieczeń HDI Asekuracja.

W sekcji „Poradnik” dodatkowo opublikowane zostały artykuły autorstwa ekspertów. Można tam znaleźć gotowe rozwiązania problemów związanych z powodzią, ale nie tylko. Poradnik zawiera również wskazówki, w jaki sposób najlepiej pomagać ofiarom zalań oraz przykładowe wzorce postępowania z osobami pozostającymi wciąż pod silnym, negatywnym wpływem ubiegłorocznych wydarzeń.

Na stronie internetowej znajdą Państwo również harmonogram kampanii społecznej „HDI dla powodzian” ze szczególnym uwzględnieniem projektu Mobilnych Centrów Wsparcia. Centra te to punkty konsultacyjne uruchamiane od 27 listopada w każdą kolejną sobotę na obszarach najbardziej dotkniętych zeszłoroczną powodzią. Podczas dyżurów pełnionych w Mobilnych Centrach Wsparcia, eksperci z zakresu prawa, psychologii i ubezpieczeń udzielają bezpłatnych indywidualnych porad wszystkim zainteresowanym mieszkańcom. Ze strony internetowej możemy dowiedzieć się gdzie mieściły się już Centra, a gdzie zostaną otwarte w najbliższym czasie, a także przeczytać relacje z już uruchomionych Centrów i znaleźć sylwetki ekspertów biorących udział w akcji

Mobilne i Wirtualne Centrum Wsparcia łączy ten sam cel – zapewnienie powodzianom efektywnej pomocy, przy równoczesnej eliminacji barier komunikacyjnych i ekonomicznych.

Udostępnij lub polub post:

Dodaj komentarz

Top