You are here
Home > Inspiracje > Ciekawostki > Communication Unlimited dla Kerrygold

Communication Unlimited dla Kerrygold

Agencja reklamowa Communication Unlimited pozyskała nowego klienta- markę Kerrygold, producenta masła z Irlandii. Marka stworzona została przez Irish Dairy Board (IDB), organizację marketingową irlandzkiego przemysłu mleczarskiego. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Pierwszym efektem współpracy jest ogólnopolska kampania oraz konkurs "Do pełni smaku". 

Kampania skupia się na propagowaniu zdrowego trybu życia, którego istotnym elementem są wysokiej jakości produkty spożywcze. Communication Unlimited zachęca także konsumentów do spędzenia czasu na pikniku w gronie rodziny i przyjaciół. Stara się tym samym przywrócić zapomniany nieco zwyczaj zabierania zdrowych, domowych kanapek ze sobą na lunch lub piknik. „Wierzymy, że tak samo, jak masło łączy smaki, tak piknik łączy ludzi w doskonałej zabawie. Z masłem Kerrygold zabawa może być jeszcze pełniejsza“- mówi Małgorzata Komarczuk, Account Director z agencji Communication Unlimited.

Kampania „Do pełni smaku” rozpoczęła się 24.05 i potrwa do 04.07.2010. Wykorzystano w niej reklamę prasową, internetową i komunikację na terenie sklepów za pomocą specjalnych nośników POS. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Group. Reklama stworzona przez Communication Unlimited ukaże się w "Wysokich obcasach", "Show", "Party", magazynie "Świat kobiety", "Poradniku domowym" oraz "Olivii". Zastosowana została komunikacja angażująca emocje konsumenta zachęcająca go do kupna produktu i oferująca jednocześnie możliwość wzięcia udziału w konkursie z wieloma atrakcyjnymi nagrodami.

Zorganizowany przez Communication Unlimited konkurs przeznaczony jest dla internautów. Aby wziąć udział w konkursie należy kupić 2 kostki masła Kerrygold i umieścić na stronie www.dopelnismaku.pl zrobione przez siebie zdjęcie kanapki z użyciem masła Kerrygold oraz przepis na tę kanapkę.

Z zamieszczonych w serwisie zdjęć użytkownicy serwisu wybiorą 50 zdjęć, które zostaną zakwalifikowane do finału. Po zakończeniu konkursu jury, w skład którego wchodzi profesjonalny fotograf, wybierze zwycięzców głównych nagród. Jury oceni zdjęcia uwzględniając oryginalność i kreatywność pomysłu.

Nagrodami w konkursie są: pięciodniowy kulinarny wyjazd do Irlandii w II połowie sierpnia 2010 (I miejsce);  nagrodą za zajęcie ex aequo II miejsca są dwie lodówki firmy SMEG. Nagrodą za zajęcie ex aequo III miejsca są trzy roboty kuchenne firmy Samsung. Każda z 50 osób, która znajdzie się w finale, otrzyma koszyk piknikowy z wyposażeniem. Konkurs trwa od 24.05.2010 do 11.07.2010. Rozstrzygnięcie konkursu zaplanowano na 20.07.2010.

Udostępnij lub polub post:

Dodaj komentarz

Top