You are here
Home > Moda > Bitwa Stylistów – najnowszy projekt serwisu modowego Stylio.pl

Bitwa Stylistów – najnowszy projekt serwisu modowego Stylio.pl

Dobiega końca Bitwa Stylistów – najnowszy projekt serwisu Stylio.pl. Uczestnicy konkursu, poddani surowej ocenie użytkowników serwisu, przez dwa miesiące wykazywali się wyobraźnią i umiejętnościami w dziedzinie organizowania sesji modowych. Spośród najlepszych młodych stylistów zostanie wyłoniona jedna osoba gotowa do tego, aby zaistnieć w świecie profesjonalnej mody.

Bitwa Stylistów to projekt, którego celem jest wsparcie utalentowanych i ambitnych początkujących stylistów. Udział w konkursie to nie tylko perspektywa zaistnienia w świecie mody, ale również okazja do weryfikacji swoich umiejętności i wiedzy z zakresu projektowania oraz panujących trendów. Konkurs jest także sprawdzianem zdolności pracy pod presją czasu i odporności na krytykę.

W pierwszych dniach Bitwy zgłosiło się ponad 100 osób, spośród których do konkursu zakwalifikowano 8 najlepszych. Stoczą oni między sobą pojedynki na najlepszą stylizację.

Nagrodą główną w Bitwie Stylistów jest współtworzenie sesji w magazynie Glamour, w którym zostaną także zaprezentowane portfolio i sylwetka zwycięzcy. Dodatkowo telewizja 4fun.tv. przeprowadzi ze zwycięzcą wywiad.

Stylio.pl to najpopularniejszy w Polsce serwis modowy. W czerwcu 2010 zanotował ponad 600 tysięcy unikalnych użytkowników, którzy wygenerowali ponad 15 milionów odsłon. Zainteresowanie, z jakim spotyka się Bitwa Stylistów, a także inne organizowane przez nas akcje, dowodzi rosnącego znaczenia stylistów, personal shopperów czy projektantów mody – powiedziała Anna Makuszewska, redaktorka Stylio.pl – Można wręcz mówić o modzie na korzystanie z usług specjalistów od mody. Czasami wynika to z tego, że bardzo chcemy być w zgodzie z najnowszymi trendami. W innych przypadkach zwyczajnie brakuje nam czasu czy chęci, aby samodzielnie przeszukiwać sklepy w poszukiwaniu odpowiednich ubrań.

Partnerami Bitwy Stylistów są: magazyn Glamour, firma odzieżowa H&M, Krakowska Szkoła Artystyczna, telewizyjna stacja muzyczno-interaktywna 4fun.tv oraz magazyn Lounge

Udostępnij lub polub post:

Dodaj komentarz

Top