Gwarancja intensywnego i lśniącego koloru albo zwrot pieniędzy – teraz to możliwe. Marka Brillance gwarantuje intensywny i lśniący kolor tydzień po tygodniu, a teraz zachęca do jej przetestowania. Kup opakowanie kremu koloryzującego, a być może odkryjesz swoje nowe oblicze wraz z nadchodzącą wiosną?
Klientki Brillance oczekują produktów najwyższej jakości, które sprawdzają się w każdych warunkach. Brillance w odpowiedzi na te oczekiwania rozpoczęło kampanię „Odkryj brylantowy blask”, która potrwa do 30.04.2011 r. W tym okresie zapraszamy wszystkie panie do wypróbowania kremów koloryzujących Brillance. Trwały i lśniący kolor włosów to marzenie każdej kobiety. Konsumentki, które zdecydują się na zakup Brillance, a nie uzyskają oczekiwanego efektu, mogą liczyć na zwrot pieniędzy.
Informacja o promocji pojawi się w takich tytułach jak: Twój Styl, Zwierciadło, Wysokie obcasy, Claudia, Naj, Avanti, czy Party. Layout Brillance będzie obecny także w Naj Fryzury. Szczegóły promocji można znaleźć na stronie: www.gwarancjabrillance.pl.
Brillance to kolekcja kremów koloryzujących, które dzięki wykorzystaniu nowej formuły Ochrony koloru i Brylantowego Blasku zapewniają intensywny i długotrwały połysk, a zamknięte wewnątrz włosów pigmenty gwarantują świeży kolor przez wiele tygodni.
Brillance Intensive Color Creme oferuje 15 modnych odcieni – od skandynawskiego blondu, przez uwodzicielskie czerwienie po zmysłowe brązy i czernie.
W skład Brillance wchodzą dwie wyjątkowe kolekcje:
Brillance Intense Red czyli wybór 3 porywających odcieni czerwieni doskonale pokrywających siwe włosy. Dzięki odżywce Color Lock-In zawartej w kremie, kolor jest zamykany we włosach, zapewniając im wyjątkową trwałość i świeżość – aż do 90 proc. intensywności – nawet po 30 myciach.
Brillance Intense Couleur to inspirowana przez światowej sławy śpiewaczkę operową Annę Netrebko kolekcja, w której znalazły się trzy odcienie, oddające jej niepowtarzalny styl i sposób życia: Symfonia złocistych brązów, Duet czerwieni i brązu oraz Kompozycja czerwieni z czernią.