You are here
Home > Inspiracje > Podróże > Zacięta walka w głosowaniu Internautów na Najlepszy Produkt Turystyczny 2010 roku.

Zacięta walka w głosowaniu Internautów na Najlepszy Produkt Turystyczny 2010 roku.

Za nami pierwsze dziesięć dni konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny 2010 roku, organizowanego przez serwis otoWakacje.pl oraz Polską Organizację Turystyczną. Kto jest aktualnym liderem? Kto ma szansę dogonić prowadzących? Zwycięzcę wyłonią sami Internauci.

Najpopularniejszym produktem konkursu jest obecnie akcja Poznań Za Pół ceny, z 12,6 proc. oddanych głosów. Drugie miejsce, ze stratą zaledwie pół procenta do lidera, zajmuje śląski Szlak Orlich Gniazd. Na trzecim miejscu znajdują się ex aequo: Międzynarodowy Zlot Morsów w Mielnie oraz Iławski Międzynarodowy Festiwal Jazzu Tradycyjnego Old Jazz Meeting – Złota Tarka (7,6 proc.). Pierwszą piątkę zamyka łódzka Noc Naturystów na Fali (6,3 proc.).

Pełna lista zgłoszeniowa wraz z wynikami jest dostępna na stronie www.produkt-turystyczny-2010.otowakacje.pl. Każde województwo reprezentowane jest przez co najmniej jeden produkt turystyczny.

Tegoroczny konkurs ma jak dotąd bardzo wyrównany przebieg. Różnica między atrakcjami zajmującymi dwa pierwsze miejsca to tylko pół procenta – mówi Katarzyna Nowaczyk, dyrektor serwisu otoWakacje.pl. – Tak niewielka różnica zapewni nam wielkie emocje do samego końca głosowania. Właściwie każda ze zgłoszonych atrakcji zachowuje nadal szansę na wygraną. Wszystko zależy od mobilizacji Internautów.

Udostępnij lub polub post:

Dodaj komentarz

Top